Catre cititorii acestui blog

In luna martie 2008 am deschis blogul “Intelectual”, in care pana acum am publicat 234 de articole. Scopul blogului a fost sa imi exprim parerea despre unele evenimente, din tara si din lume, sau sa prezint si sa comentez unele carti si articole pe care le-am citit si care am considerat ca i-ar putea interesa si pe altii. De cateva zile am intrat insa intr-o perioada de odihna si tratament, care poate dura mai mult. Gasesc deci oportun sa aduc la cunostinta celor 20-25 de cititori ce frecventeaza inca blogul, intreruperea temporara a aparitiei de noi articole. Le multumesc pentru atentia acordata. Voi continua insa, pe cat imi vor permite puterile, sa fac comentarii asupra articolelor ce apar pe cateva bloguri preferate.

“N. Raducanu” (Radu Negru)

Tags:

4 Responses to “Catre cititorii acestui blog”

  1. Corina Cretu Says:

    Multa sanatate si putere, pentru a reveni cu postarile atat de interesante cu care ne-ati obisnuit!

  2. Bibliotecaru Says:

    Cam lungă pauza…

  3. Bibliotecaru Says:

    Crăciun Fericit!

  4. Doru Says:

    Am ajuns târziu aici dar mi-e bine c- am ajuns …
    Am ispita răbdării (cum spunea Dosoftei) şi răbdarea, ispititoare, a cititului!
    Mulţumesc!

Leave a Reply

